سرخط خبرها

مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ، سریال Cape Fear را می‌سازند

  • کد خبر: ۱۹۶۷۳۳
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ، سریال Cape Fear را می‌سازند
مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Cape Fear فعالیت می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی سریال جدیدی را برعهده گرفتند که به‌عنوان بازسازی فیلم Cape Fear (تنگه وحشت) شناخته می‌شود. همان‌طور که رسانه ددلاین گزارش داد، درحال‌حاضر چندین شرکت در مراحل اولیه پیشنهاد خرید سریال تنگه وحشت هستند. نیک آنتوساکا نه‌تنها درکنار مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی پروژه را برعهده دارد، بلکه از خالقین و شورانرهای آن نیز به‌حساب می‌آید.

در خلاصه داستان سریال Cape Fear می‌خوانیم: «وقتی یک قاتل منفور پس از سال‌ها حبس آزاد می‌شود، زندگی وکیلی متأهل تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد. این یک نمایش پُرتنش امروزی است که دغدغه آمریکا در مورد جنایات واقعی در قرن ۲۱ را بررسی می‌کند.» داریل فرانک، الکس هدلاند و جاستین فالوی از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهند بود.

فیلم اصلی Cape Fear براساس رمان The Executioners (جلادها) نوشته جان دی. مک‌دونالد ساخته شد و در سال ۱۹۵۷ روی پرده سینما رفت. جی. لی تامپسون سکان هدایت این فیلم را در دست داشت و جیمز آر. وب فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد. گریگوری پک، رابرت میچام، پالی برگن، لوری مارتین و مارتین بالسام در این فیلم بازی کردند.

بازسازی فیلم Cape Fear به کارگردانی مارتین اسکورسیزی در سال ۱۹۹۱ به نمایش درآمد. گریگوری پک، رابرت میچام و مارتین بالسام حضور کوتاهی در این فیلم داشتند و رابرت دنیرو، نیک نولتی، جسیکا لنگ و جولیت لوئیس در آن به ایفای نقش پرداختند. فیلم تنگه وحشت مارتین اسکورسیزی در شاخه بهترین بازیگر مرد (رابرت دنیرو) و بهترین بازیگر نقش مکمل زن (جولیت لوئیس) نامزد جایزه اسکار شد، اما نتوانست هیچ‌یک از این جوایز را به خانه ببرد.

بازسازی فیلم Cape Fear در ابتدا توسط استیون اسپیلبرگ در دست ساخت بود؛ درحالی‌که مارتین اسکورسیزی روی فیلم Schindler’s List (فهرست شیندلر) کار می‌کرد. این دو فیلم‌ساز درنهایت تصمیم به تعویض پروژه‌های خود گرفتند، اما استیون اسپیلبرگ از شرکت Amblin Entertainment همچنان تهیه‌کننده فیلم تنگه وحشت باقی ماند.

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->